Wednesday, April 20, 2011

STRESS nyer I nih!!!


بسم الله الرحمن الرحيم




stress giler....
org len sume tgh buat HCI masing2...
aku ni apah pon xbuat lagi....
bukan aku xnak buat...
tapi laptop aku rosak....




Da lame aku hntar g kedai..suro deme baiki....
da dekat sebulan rasenyer....
TAK SIAP2 LAGI!!!
Ko ingat aku xde keje ke hah??
kepala buut** buudak punyer org
~aku marah ni~

Aku Nak LAPTOP aku balik!!!
Waaaaaa~~~
~nak jugak! nak jugak~~

Macam2 koje aku tak siap lagi...due date da dekat....Arggghhhh!!!!
budak2 ni pon ramai la pulak ulang alik ke bilik ustaz shukri...
kenapekah???
pasal esemen ke??hmmm....

Kenapa la Tuhan selalu menduga aku ngan macam2 ujian??~~
Hmmm...~~

Takpelah....aku kena yakin...Allah turunkan ujian ni sbb nak jadikan aku lagi kuat... Ada sebab Allah lakukan segala ni..mungkin jugak sbb dosa2 aku yg lepas...


No comments:

Post a Comment