Saturday, May 14, 2011

Tinggal 2 paper je lagik~~

بسم الله الرحمن الرحيم


Arggghhh!!! Meren da pale hotak aku nih!
da berminyak kepala aku ni haa nak memikirkan 
ape nak dijawab lam exam....
blom tambah soalan mak tye psal exam lagi nih~

Aku da kompom...serta telah disahkan oleh SIRIM 
bahawa
sem depan aku kena la repeat satu paper nih....
diulangi....
REPEAT!
paper HCI~~
banggenyer~~


Tadi paper math..insyaAllah la lulus...
kalo xlulus??!!!
hah??!
kene repeat lagi la jawabnyer....
uwaaaa~~~

Tapi aku rase xnak ar repeat dah...nak amik intersesi...
dalam sebulan bleh cover satu subjek...
tapi kena pulun abih le....
boleh muntah kalo aku study camnih~~


TAPI!!!
sebelom tu aku kena la kumpul duit dulu...
satu jam kredit RM40 katenyer~~
kalo satu subjek dah RM120
Aoouuuwwww~~
camne la aku nak kumpul duit bebanyak camtu???
la nak kenee.....???






Nak tido laaa....

No comments:

Post a Comment