Saturday, May 21, 2011

Wayang, Cinema, सिनेमा, 인형, 人形

بسم الله الرحمن الرحيم



Kongsi (da lepas) -lom tgok-
Tapi naaaaaaak sgt tgok..sbb ade ex aku berlakon...
Fahrin pon xkesah kalo aku masih nak sokong si schahirjie sem ni...
ngeh~ ngeh~ ngeh~ 


Nur Kasih the Movie (pon da lepas) -same la blom tgok gak-
nak tengok gak...
sebab org rmai kate best...
tapi mmg drama dia pon best...
xsabo nak tunggu pagi nih!! 

Kung Fu Panda 2 (25 May 2011) -nak tgok!- 
Aku akan usahakan untuk tengok 2 filem kat atas tu pagi nnt...
(Kungfu Panda kompom la xleh tgok...blom kuar lagi)
Tapi aku amat menantikan cite Kung Fu Panda...rindu da ngan 
PO~~

hensem tak??

Sebelum aku tak Kung Fu Panda ni ade sequel...aku da termimpi2 da citer nih
(cam xde citer len nak mimpi)
aku siap gtau kawan aku si Nabilah Fizareq Farhana pasal mimpi aku...
selang 2-3 hari aku dpt tau mmg ade sambungan...
Pergh!!!
xsabo aku dibuatnyer....

Pagi ni nak g Aloq Staq....
nak tengok wayang katenye~~
sambil membawa dak Melaka (si Fatiang)sian dia...da 2 sem xpenah lepak alor setar lagi..
(aku pon takat lepak Shahab Perdana je...tu pon sbb nak balik Perak)
wakakaaa~~

Petang lak ade citer Fanaa...
alaa... citer Kojol eah silap Kajol Devgan ngan Aamir Khan belakon tu...
kajol n amir ni tak rapat...malah hubungan dorg mmg tak ngam
tapi yg aku kagum sangat...
sikap profesional dorg ni sbgai pelakon yg agak lama kat dunia lakonan nih....
bleh cover masalah2 dlm hbgan dorg....
Citer ni tersangatlah best...
sampai xnampak langsung yg dorg ni bergado...
(malangnye...aku xdpt nak tgok -mungkin!- sebab nak jln2 lak aih!)
for those who want to watch it...
dont forget --->TV3/ 1500/ 21.5.2011<---

Hmmm....jam pon da pukul 0350...
rase ngantok mule berbaring di minda...
ade mase aku ngarut lagi....
pa pe pon aku nak letak some quote yg maksudnye
lebih kurang cam



"Hari ini mesti lebih baik dari semalam"

kut~ 

Yesterday is History...
Tomorrow is a Mistery...
But TODAY is a GIFT
that is why it called PRESENT~~

~Oogway~ 










pakcik ni le Oogway yg dimaksudkan... 




No comments:

Post a Comment