Tuesday, July 19, 2011

Cuti yang SIA-SIA~~

بسم الله الرحمن الرحيم



Hmmm....dah masuk bulan ke dua aku cuti...hanya tinggal beberapa minggu je lagi utk aku jauh dari UUM... Bukan aku tak suka kat UUM... tapi aku mmg cukup rasa tertekan kat sana...
Aku rasa bahagia sgt dpt cuti ni...

Tapi tu laa...sbb bahagia sgt dpt cuti smpi aku xbuat pa pe pon spnjang cuti ni...kononnya nak jenguk mak angkat aku kat kodiang pun...
HARAM~~


Ape yg aku dpt buat skrg ni adalah bnde2 freelance je...
cam buat cokelat homemade...
n some drama script <--- bajet arh!--->

aku dah cakap pun ngan Along aku yang aku mmg berminat sgt dlm bidang penyiaran n perfileman nih...
selain tu aku ada gak cakap ngan dia yg aku minat bidang kulinari...

lagi aku cakap aku dah tersilap pilih jurusan...
tapi nak buat mcm mana...dah setahun aku kat UUM..
aku TAKKAN PATAH BALIK!!
aku akan teruskan gak...
aku akan bawak balik segenggam ijazah untuk 
MAK ngan ABAH aku...
~sob! sob!~

Sekarang ni...aku tgh belajar basic penulisan skrip...
dgn En. Zaini Kosnin... dia ni mmg penulis skrip terkenal...byk filem & drama arahan dia kuar kat tv...
~korang je yg tak tau~

Entahlaaa...aku tak tau..ape yg aku nak sebenarnya dalam bidang ni...
KEPUASAN??
MINAT??
atau...
GLAMOUR??

Tapi aku ada target aku...walaupun aku tak sampai tahap glemer -cambagos je-
tapi aku nak...biarlah 1 karya aku kuar kat kaca tv...
Semua ni aku nak buat sbb nak puaskan diri aku sendiri...
lain org len cara nak seronokkan diri...
dan cara aku mungkin dgn menghasilkan karya...

Aku harap...adalah rezeki aku nanti...
InsyaAllah








TAluvFA4eva

2 comments: